Siz hiç umreye gidipte ağlamayn biri gördünüz mü ?
Çok fazla ünlü gidiyor umreye. Elbette inanıyorlarsa gitmelerinde ne sakınca olabilir ki. Ünlü oldukları için fotoğrafları çekiliyor ve adları dolaşıyor olması da çok normal. Peki siz hiç umreye gidipte ağlamayan biri gördünüz mü ? Gerçekten zoru başarmış olmalı. Nası yani ? demeli. Oranın iklimi kurudur, yağışı yoktur ama , milyonlar gelir ve o toprakları gözyaşlarıyla ıslatır. Orası öyle bir yer. Gözyaşlarının bir mevsim yağmuru gibi doğal aktığı ... Havalimanı önlerinde yalan ve sahte gözyaşlarının akama'dığı. Eğer öyle birisini görürseniz, elinden tuttuğunuz gibi bir sokak çocuğuna götürün. Size hayatını anlatmasını isteyin. Ağlamıyorsa hala, doktora gidin derim. Göz doktoru bakar mı bilmem ama , kalp doktoru kesin çözümdür sanki. Bi baksın bakalım. Umrede ağlamayanların kalbine.